05 november, 2008

En bra dag...

Idag har varit en mycket innehållsrik och bra dag. Presidentval, studier, träning, föreläsning, barnledare, träning och mycket god mat. Mina senaste dagar har varit ganska fullbokade, vilket gör att jag varken hinner fundera så mycket eller få det lilla jag funderar på nerskrivet på bloggen.

Under min cykeltur idag så hoppade kedjan av. Det var lite jobbigt, det är första gången det händer mig. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, hade ingen aning om hur lätt det var att fixa. Men det gick väldigt lätt och jag kunde cykla vidare. Tänker att jag vill passa på att cykla så mycket som möjligt medan vädret och temperaturen tillåter det. Det börjar bli lite roligt. I början var det bara jobbigt. Det är det fortfarande men jag kan njuta lite mer av det, vilket känns bra. Avslutningsvis vill jag citera USA:s näste president; "Yes, we can!"

2 kommentarer:

Christian sa...

Härligt, bara cykla på så länge det går. Ska vi ett träningsläger i Växjö snart? Har inget att göra på jobbet/vi ska stänga ner så jag kan komma upp någon gång och ta med cykeln.

Anonym sa...

Gläder mig särskilt åt att Du ätit god mat/mamma