10 november, 2008

Helgen är slut

Denna helgen har varit annorlunda. Jag har varit hemma i Karlskrona. På fredagen en annorlunda ungdomsamling. På lördagen domen som jag väntat på. Det är dags att ändå på min livsstil, speciellt kostmässigt. Jag tycker inte det har varit katastrof innan men resultatet i helgens test visade inte det samma, så nu är det dags att fixa min sjuka kropp, som inte varit helt frisk sedan mitten av augusti. På lördag kväll var jag på min yngsta kusins dop i Gullabo. Det var också en upplevelse, som slutade med feber och illamående för min del. Söndagens öde var bestämt, vila och plugga. Chrille och Sara kom på besök och sen bar det var till m&m för tårta och äppelpaj på fars dag. Där träffade jag kusinerna som jag träffar alldeles för sällan nu men det är alltid lika roligt när man väl träffa dem. Sen bar det upp till Växjö igen och helgen avslutades liggande vaken långt in på natten och timmarna tillsammans med John Blund blev inte många.

Ikväll ska jag, Martin och Beppan på körövning inför julkonsert här i Växjö. Jag har knappt röst till att prata men ska med ändå och se om det är något jag vill vara en del av. Förhoppningsvis är jag frisk snart igen och kan börja träna utan att bli sjuk igen.

På återseende!

1 kommentar:

Christian sa...

Vitaminer och omega3 i all ära, men allsidig mat är oslagbart, sitter och äter pannkakor förresten :) provade att byta upp hälften av vetemjölet mot dinkelmjöl. det blev jättegott, och lite nyttigare...dagens tips.