03 december, 2008



Det är verkligen obeskrivligt vackert ute ikväll. Har varit ute och sprungit och gått en runda och kan inte låta blir att bli berörd av det jag ser. Helt orörda snölandsskap, lampor som lyser upp snöflingorna som sakta rör sig ner mot marken. Vad är det som fängslar mig? Vad är det som berör mig så? Jag vet inte! Storheten. Tanken på vad som ligger bakom och att just Det som ligger bakom det enormt fantastiska fenomen älskar lilla mig med allt vad det innebär.


"TÄNK ATT DU ÄLSKAR, EN LITEN MÄNNISKA SOM JAG"

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det fint med snön, här kom också några centimeter igårkväll då jag var ute o körde, särskilt fint var det med alla utebelysningar i granar o kring staket som många satt upp till jul, det blir extra fint när det är vitt runtomkring. Idag håller snön på att försvinna igen, men det kommer väl mera....../mamma