01 december, 2008

Första dagen på jobbet...

Idag var min första ensamma dag på jobbet. Under 7 timmar och 15 minuter satte jag 15 böter runt om i Växjö. Under de sista tre timmarna satte jag 10 av dem vilket var roligt. Jag hade snudd på 11 men ägaren av kärringen som ägde bilen kom precis i sista sekund och var trevlig så jag rev lappen.

Annars har jag varit ganska trött sista tiden, och helgens nattliga äventyr gjorde det inte bättre. Men ikväll kan jag nog få sova ut lite tror jag så det blir skönt. Imorgon har jag inget inbokat förrän klockan 12, men tänkte springa innan det. Men det blir ju inte så tidigt iallafall. Tänkte springa ikvälk men lite känningar av krasslighet och dessutom dålig sömn vilket brukar leda till att jag blir sjuk så valde jag att ta det lungt istället.

Annars försöker jag hinna med lite pianospelande och gitarrspelande. Det är mycket roligt och något som jag vill utveckla närmaste tiden. Nu är det nog dags för en stund på golvet med lite Lord of the Rings, Concerning Hobbits =).

4 kommentarer:

Christian sa...

vad gör du med hobbitarna på golvet???

hade också tänkt springa igår, men fastnade framför Little Big Planet (du vet nog varför :)...

Anonym sa...

Vad menar Du med ägaren av kärringen?
Ta Du det lite lugnt bara!
Kolla på studieförbunden i Växjö om det finns ngn gitarrkurs, det kanske inte behöver vara så dyrt, nu när Du tjänar pengar o allt. Är 15 lappar/pass normalt?/mamma

Anonym sa...

haha ägaren av kärringen :D

Christian sa...

keep busting them