05 oktober, 2008

Bättre sent än i November...

5 veckor / 35 dagar / 2408000 sekunder. Det har gått ett tag men nu tar jag mig i nacken och lägger in ett inlägg. Livets / "karriärens" första triathlon är avverkat. Mycket roligt och motiverande för framtiden, även om det fanns krafter kvar på slutet. Var oväntat trött efter simningen och svor då på att mitt livs mening skulle vara att få ge igen på Chrille genom att få honom att börja spela Golf. På tal om golf så är jag kanske den första att representera en golfklubb, Trummenäs Golfklubb, i en triathlontävling. Jag hade iallafall mycket stöd från övriga klubbmedlemmar längs banan =). En mycket rolig upplevelse som förhoppningsvis ska kunna fyllas på med fler tävlingar och oförglömliga upplevelser.

...Förberedelser, tack pappa för att du vill vara en del av min 1 person stora CREW...

...Japp, det är jag den vite där. Det är tecken på att man är man nog att möta den kalla oceanen Östersjön utan våtdräckt...sen måste man ju ha något att skylla på eftersom jag inte var först upp direkt...

...men inte sist upp heller. Såg fram emot att få cykla...

...och det fick jag...här kommer jag tillbaka efter 2 mil på cykeln...

...löpningen var rolig. Här varvar jag halvvägs. Snart i mål...

...och där var jag i mål, tillsammans med den blivande golfspelaren...

1 kommentar:

Christian sa...

Ska vi köra en golfrunda till helgen så du får visa var skåpet ska stå? ;) Om nu pay-and-play-banor fortfarande är roligt för dig. Om inte så får du väl se det som en chans att slå din första hole-in-one på de korta banorna.