26 oktober, 2008

En helt ny _ _ _ _ _?

...Cykel...igår köpte jag min första landsvägsracer. Efter några veckors / månaders spanande kände jag till slut att nu är det dags. Så igår gjorde jag slag i sak och gjorde slut på mitt velande, och resultatet blev en kraftigt reasänkt Trek 1.2 (som den på bilden). Det är ingen monstercykel utan en som passar mig i den position jag befinner mig: Nybörjare! Men det känns roligt och förhoppningsvis ska vädret nästa vecka tillåta någon pass på min nya pudding =). Jag körde den hem från affären och med vissa små justeringar kan den nog bli en hel del komfortabla turer på vägarna kring Växjö.

2 kommentarer:

Christian sa...

Snygg, blir lite avundsjuk. Kör så det ryker och glöm ej hjälmen!/Chrille

Anonym sa...

Kul att man fick följa med materialisten på spenderar runda;) hehe.../Bepp