06 oktober, 2008

Slående likhet =)...

En vääääldigt rolig liten filmsnutt. Sian Welch & Wendy Ingraham kämpar ända in i mål i 1997:s version av Ironman Hawaii. Den är väldigt rolig i sig men nu kan jag inte hålla mig från att gapskratta vart enda gång jag ser den. Anledningen är Wendy Ingraham, hon som kommer bakifrån och går om på slutet. Hennes stil i löpningen liknar väldigt mycket Martins efter vi hade sprungit 2,5 mil förra lördagen. Slående likt om du frågar mig. Kolla länken så får ni se vad ni har att vänta om ni springer långpass med Martin.

http://www.youtube.com/watch?v=MTn1v5TGK_w&feature=PlayList&p=17026704D6C8EF52&index=1

2 kommentarer:

Christian sa...

Helt sjukt, har inte sett den innan. Så på slutet så säger han att det var 4e och 5e-platserna de kämpade om....wow, och jag som trodde det var 1a-platsen de krigade för...förresten tycker jag Martin var 100ggr piggare än vad de ser ut att vara...ska visa dig hur du embeddar youtubevideos i själva bloggposten till helgen.

Christian sa...

Team Hoyt är grymma, har sett filmerna på youtube om dem...coolt också att de har dischjul på rullstolen ;)