23 oktober, 2008

Med lite möda så smakar mumma...


Nu har jag gjort en upptäckt. Lägger man ner lite möda på det man gör så blir det mycket bättre. Just idag insåg jag det med mat. Istället för att göra en macka med något enkelt så la jag ner lite jobb på en dubbelmacka. Hiiiiiimla god! Och ganska nyttig också. Bättre än marmelad och ost iallafall. Kalkon. Ost. Tomat. Gurka. Sallad. Citronmajonäs. Kebabkrydda. Mmm, va gott det var. Så i fortsättningen ska jag försöka lägga ner lite mer möda, både på mat och på annat värt att njuta av. Springa marathon var också lite mödosamt och tog lång tid men fy va roligt det var och njutbart i efterhand. Nästa gång ska jag testa en macka med stekt ägg. Såg det i en film, och det verkade jättegott. Han som gjorde den var kock så är nog lite proffsigt =).

2 kommentarer:

Christian sa...

Yes, jag kunde svaret på veckans fråga :)

Christian sa...

dags att vara med i utlottningen :)
http://ironman.com/mediacenter/pressreleases/application-deadline-is-february-28-2009